Praneškite apie problemas įsigyjant vaistinius preparatus

Jeigu apsilankę vaistinėje negalėjote įsigyti vaisto ir, jo nesant, vaistininkas nepriėmė Jūsų recepto ir neužsakė reikiamo medikamento, arba nepasiūlė to paties bendrinio pigesnio vaisto arba nesuteikė Jums reikalingos informacijos dėl Jums reikalingo vaisto įsigijimo, kreipkitės į mus šiais būdais:

  • užpildykite skundo dėl farmacinės veiklos formą arba savo nusiskundimus išdėstykite kitu Jums patogiu būdu ir atsiųskite  į VVKT, el. paštu [email protected]; paštu, adresu Studentų g. 45A, 08107 Vilnius arba faksu (8-5) 263 92 65;
  • skambinkite nemokamu telefonu 8 800 735 68. Ne darbo valandomis arba ne darbo dienomis Jūs galite palikti balso pranešimą paskambinę tuo pačiu telefono numeriu, įsijungus autoatsakikliui;
  • galite atvykti į Tarnybą ir problemą išdėstyti specialistams tiesiogiai (pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 iki 17 valandos; penktadieniais nuo 8 iki 15.45).

Nepamirškite palikti savo kontaktinių duomenų, kad galėtume su Jumis susisiekti.

 

Ką turi žinoti pacientas atėjęs į vaistinę?

  • Vaistinėje farmacijos specialistas turi suteikti išsamią informaciją apie Jums reikiamus vaistus. Jis negali atsisakyti pateikti prašomos informacijos, motyvuodamas informacijos, laiko trūkumu ar nežinojimu.
  • Jei Jums iki šiol vartotam vaistui priemoka padidėjo, greičiausiai yra galimybė įsigyti dar pigesnį generinį vaistą, negu iki šiol.
  • Vaistinėje Jums privalo pasiūlyti to paties bendrinio pavadinimo, stiprumo ir farmacinės formos vaistą, už kurį priemoka yra mažiausia.
  • Vaistinės monitoriaus ekrane Jums turi pateikti vaizdinę informaciją apie Jums reikiamų receptinių vaistų ir kompensuojamųjų medicinos pagalbos priemonių (MPP) kainas bei paciento priemokos dydžius.
  • Informacija vaistinėse monitoriaus ekrane turi būti pateikiama taip:

  1. pigiausias vaistas ar MPP rodomas pirmoje eilutėje, išskirtoje iš kitų eilučių kita spalva ar            paryškintomis raidėmis;
  2. pigiausias vaistas rodomas atsižvelgiant į dozuotę (vienos tabletės, kapsulės, ampulės kainą);
  3. renkantis nekompensuojamąjį receptinį vaistą rodoma informacija apie visus to paties bendrinio pavadinimo, farmacinės formos ir stiprumo registruotus vaistus, kurių kainos deklaruotos kainos   didėjimo tvarka, o renkantis kompensuojamą vaistą – priemokos dydžio didėjimo tvarka;
  4. informacija turi būti rodoma ne trumpiau kaip 15 sek.
  • Didžiausias leistinas vaistų ir MPP kainas galima pasitikrinti internete „Vaistų ir medicinos pagalbos priemonių kainų paieška“. Vaistinėse vaistai (ar MPP) gali kainuoti mažiau, bet jokiu būdu šių kainų negali viršyti.
  • Jei vaistinėje nėra reikiamo vaisto (ar MPP), tačiau jį turi bent vienas didmeninio platinimo licencijos turėtojas, vaistinėje Jums turi pasiūlyti jį užsakyti. Užsakyti vaistai ar MPP mieste pristatomos ne vėliau kaip per 2 darbo dienas, miestelyje ir kaime – ne vėliau kaip per 4 darbo dienas.

Atnaujinimo data: 2024-01-09